靖江

出自维基百科,自由个百科全书
(从靖江市转戳到箇里)

靖江市,简称“靖”,是勒江苏省苏中平原个最南头个新兴滨江城市,和对岸江阴市隔江相望,勒江苏省中轴线搭长江交汇个宕子,是长江下游少有个集公路、铁路、水运于一体个交通枢纽城市。

历史沿革[编辑]

靖江勒东汉末年是长江里向个一个小岛,回头慢慢点变成一块沙洲。三国个辰光,属于吴国毗陵典农校尉延陵县暨阳乡(今江阴市),是吴大帝孙权养兵放马个宕子,故靖江有古称“牧城”,有典故“牧城八景”。呰过后,靖江有些辰光属于江阴,有些辰光属于海陵。到了南宋,岳飞退守靖江,留下来一淘难民,是咁暂蛮多靖江人个祖先。宋元两朝,靖江蛮长辰光一地两附,一块属于泰兴,一块属于江阴。到了明朝,因为经济文化风俗等因素,靖江侪属于江阴。明成化七年,靖江走江阴分出来建县,搭江阴一淘属于常州府。清朝也是常州八邑之一。民国过后,废府治,靖江属江苏省直辖。解放过后先后属于扬州南通等地,咁暂挨泰州市代管。

地理变迁[编辑]

靖江走东汉拱出江面,到明朝初年,一直勒长江主航道之南,北边为北大江。明朝以来,长江不断个南移,北大江不断阻塞,最终靖江搭北岸连接,变则现在呰种腔调。

靖江方言[编辑]

靖江话是吴语太湖片毗陵小片个一种,来源于常州、江阴、苏州呰些地方个移民。