副省级市

出自维基百科,自由个百科全书

副省级市是指城市个“行政级别”,弗是指城市个“行政区划级别”。所谓个行政级别,是指城市个行政机构,也就是政府机关主要领导个级别,主要是指市长、副市长、市政府个组成机构、工作部门等领导个行政级别。也就是講,副省级城市个市长个行政级别是副省(部)级,市委书记、市人大常委会主任、市长、市政协主席职务列入《中共中央管理个干部职务名称表》,其职务任免由省委报中共中央审批。垃“行政区划级别”丄,副省级市仍然属於地级市

相关文件[编辑]

  1. 中央机构编制委员会关於重庆、广州、武汉、哈尔滨、沈阳、成都、南京、西安、长春、济南、杭州、大连、青岛、深圳、厦门、宁波共16市行政级别定为副省级个通知(中编[1994]1号文件)
  2. 中央机构编制委员会印发《关於副省级市若干问题个意见》个通知(中编发[1995]5号])
  3. 人事部关於印发《副省级市国家公务员 非领导职务设置实施办法》个通知(人发[1996]86号)[1]

副省级市列表[编辑]

副省级市目前有得15個,按照地理大区个顺序分別如下:

註:青岛、大连、宁波、厦门、深圳是计划单列市,其他儕是省会城市。

分布图[编辑]

中华人民共和国现行副省级行政区分布图

副省级市个机构级别[编辑]

根据中编發〔1995〕5号文,副省级市个市直机关个级别,比照国办发〔1993〕85号通知中部委管理个国家局个机构级别确定,即市直工作部门为副厅级,内设机构为处级。市直属机构个副局长并非正处,而是增加一個级别,叫(正处)副局级。

市辖区及其工作部门个级别,可比照市直机关相对应个关系确定。副省级城市个副区长也是正处(副局)级。区辖街道办是正处级。

市辖县搭代管个县级市个级别仍为处级,其工作部门仍为科级。

別樣[编辑]