崇明区

出自维基百科,自由个百科全书
(从崇明島转戳到箇里)
崇明区
老地名 崇明县

崇明区个地理位置
概要
国家 中国 中华人民共和国
上级行政区

上海市
区划类别 市辖区
建立辰光 2016年7月22号
政府地址 城桥镇人民路68号
区长 李峻
区委书记 缪京
乡级行政区 18
- 16
- 2
方言 吴语沙地言话
地理
总面积 1413平方公里
海拔 3.7米
最长河浜 崇明环岛运河
最大湖泊 崇明岛北湖
年平均气温 16.5℃
年降水量 1152.1毫米
年日照辰光 1921.5个钟头
人口帮经济
总人口(2020) 637921
- 户籍人口 67.31万
人口密度(2020) 451.47人/平方公里
其他
邮政编码 202150
电话区号 +86 (0)21
网站:www.shcm.gov.cn
查看模板及說明

崇明(吴语沙地言话:[dzõ²²mĩ⁴⁴];吴语上海言话:[zõ²²mĩ⁴⁴])是中华人民共和国上海市个一个,勒垃长江入海口个崇明岛长兴岛横沙岛等岛屿上,总面积1413平方公里。其中崇明岛是世界上顶大个河口冲积岛,也是中国第三大个岛。

公元618年唐朝武德元年),长江口外头个海面上开始露出东沙西沙两只岛,之后,勒搿敦出现了交关沙洲。明末清初,伊俚终于连成一个完整个崇明岛。顶早勒公元696年(唐朝万岁通天元年)初,就开始有人住勒岛上。公元705年(唐朝神龙元年),顶早勒西沙设镇,取名叫崇明(“崇”是高,“明”是清明,意思是高出水面平坦宽阔个平地)。后来子历经行政更迭,1958年12月1号起从江苏省并到上海市,成为上海个一只县。2016年7月22号崇明撤县设区,上海下级行政区当中最后一只县呒没了。

崇明全区经济以农业搭工业为主,另外岛上正勒到开发以生态休闲旅游为重点个旅游业。

崇明东滩湿地自然保护区湿地国际确认个国际重要湿地

行政区划[编辑]

崇明区下头有16个镇、2个乡:

  • 镇:城桥镇、堡镇、庙镇、中兴镇、新河镇、三星镇、向化镇、绿化镇、建设镇、陈家镇、竖新镇、港西镇、港沿镇、长兴镇、东平镇、新海镇
  • 乡:新村乡、横沙乡

言话[编辑]

崇明主要言话为吴语崇明话,搭江对过个启海话沙地话)基本呒得区别,因为当时辰光就是崇明人过江建设着今朝个启海地区。



维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: