河南省

出自维基百科,自由个百科全书
河南省

河南省,简称,是中华人民共和国华北个一个省,徠勒山东安徽个西面,山西河北个南面,陕西个东面,湖北个北面。省会是郑州市

历史[编辑]

历史浪是华夏文明个发源地。来勒春秋战国北宋一直比较发达,弗过,到金元战争之后,彻底荒废。明朝辰光才开始重新开发,之后经济一直邪气落后。也有交关流窜人口。到近代,周期性爆发大面积人口消失事体。弗过,现在还是有超过1亿人口,相当于一个孟加拉国

行政区划[编辑]

河南省个省会立在新兴城市郑州市,其余地级市包括洛阳市、开封市、南阳市、驻马店市、信阳市、周口市、漯河市、焦作市、商丘市、安阳、新乡、三门峡、平顶山之类。[1]

语言[编辑]

此地大多数地区侪讲中原官话,北面一些场化讲晋语。有弗少河南人认为伊拉个方言是中州正韵搭正宗古汉语,弗过嘸多少证据证明。

饮食[编辑]

此地是典型个北方饮食为主,南部信阳搭南阳为南方饮食,顶顶有名个特产是胡辣汤烩面、驻马店小磨香油、道口烧鸡新郑大枣,还欢喜吃面食。

宗教[编辑]

传统宗教呒多少势力哉。东面多数信基督教或者基督教个异端。别个地方有交关回族村。省内有回族超过100万,回教是顶顶有势力个宗教。

人口流动[编辑]

河南是中国乃朝人口外流顶顶结棍个省份。立在北京吴越南粤乃至新疆侪有大规模个聚居存在。立在上海个河南人,就超过100万。

外部链接[编辑]

参考[编辑]