东正教

出自维基百科,自由个百科全书
东正教教堂

正教会(Orthodox Church,正式个名称叫做「正統大公教會」),也叫做東正教會(Eastern Orthodox Church)、正教(Orthodoxy)、东正教(Eastern Orthodoxy),是基督教个一个主要宗派,搭天主教还有新教並列,是基督教个三大宗派,弗过,信徒总人數少於天主教和新教。主要信徒分布勒巴尔干半岛东欧搭仔西亚

历史[编辑]

痛苦聖母

来源[编辑]

现在个东正教,是从君士坦丁堡主教个基础上头发展出来个。徕勒拜占庭帝国辰光,由于皇帝搭罗马为首个拉丁主教关系不好,两边相互攻击,终于徕勒11世纪中期分道扬镳。东方个教会自称是正统教会。个也是东正教个由来。 相比西方个天主教,东正教保留更加多个古代基督教元素。强调个人修养,领悟,灵性等。不鼓励信徒参与俗世纷争。东正教搭国家政权关系密切。从拜占庭到沙皇俄国,统治者对教会个影响就一直巨大。

遭迫害[编辑]

东正教徕勒历史上头一直遭到回教个迫害,徕勒奥斯曼帝国统治辰光,大量东正教信徒被强制转换成穆斯林。渠拉要缴纳特别个税务。只好充当二等公民。这种情况一直持续到19世纪中期。

除此之外,波兰立陶宛条顿骑士团也先后对东正教展开过迫害。

动荡搭复兴[编辑]

东正教个发展一直搭国家发展紧密相关。拜占庭帝国衰落后,东正教一度受到巨大影响。不过基辅罗斯接受东正教,搭之后莫斯科公国个崛起,让东正教开始广泛传播。成为一种跨越欧亚大陆个世界性宗教。

俄罗斯帝国建立后,东正教成为沙皇维护自家神圣性个工具,地位搭拜占庭帝国辰光几乎一样。对于俄罗斯来讲,东正教是渠拉区别西欧文化个重要工具。

徕勒苏联辰光,东正教受到严厉打压。不过苏联解体后,俄罗斯、乌克兰等国民众对东正教个态度开始迅速好转,但现在西欧国家对宗教个冷漠不同,东正教徕勒东欧还在复兴当中。而且搭民族主义紧密结合,成为对抗伊斯兰极端组织个武器。

主要个东正教国家[编辑]

东正教徕勒世界上个分布(以国家为单位)

东正教作为主流信仰个国家包括: 俄罗斯乌克兰白俄罗斯摩尔多瓦罗马尼亚保加利亚希腊塞尔维亚马其顿格鲁吉亚黑山。 东正教作为重要少数派信仰个国家包括:爱沙尼亚拉脱维亚哈萨克斯坦芬兰阿尔巴尼亚波黑黎巴嫩叙利亚

著名东正教信徒[编辑]

江南个东正教[编辑]

东正教徕勒吴语地区传播弗大广泛,主要个东正教信徒是20世纪20年代逃避十月革命到上海个俄罗斯帝国贵族等。

徕勒上海新乐路上头有东正教堂,造型美观,现在已经成为历史保护建筑。

2013年,俄罗斯东正教大牧首来上海访问辰光,到此地进行过参观。