不可解个我个一切

出自维基百科,自由个百科全书

不可解个我个一切上海言话:peh khu cia eh ngu eh ih tshih日本言话:不可解なぼくのすべてを,英文版个名字叫Love Me for Who I Am[lower-alpha 1])是日本漫画家粉山カナ个漫画。2018年6月1号开始,勒免费漫画网站COMIC MeDu浪向每月更新。[1]2019年1月31号起由GOT Corporation发行单行本。[2]2021年嘞推特官方账号高头宣布完结,亨八冷打28话。[3]

剧情简介[编辑]

伊主要是讲,男主角岩岡哲无意看到了同班同学百雲来勒许愿树写下愿望“请拨我一个可以理解我个朋友”百雲因为自家个性别认知障碍而常常穿着女装上学呒办法融入班级里向,搿个帮哲因为女装而呒法拨认可个哥哥蛮相似个,乃末决定邀请伊来自家个伪娘咖啡厅Question打工。

因为能穿可爱个制服帮可以有一只容身之所咾,百云交关感动,但是弗能接受“伪娘”搿个自称,因为自己弗是“男孩子”也弗是“女孩子”。

搿个帮咖啡厅工作个其他人个价值观有冲突,乃末,围绕着性别认知障碍个百云、认为女装只是爱好个铃见奏、仅仅是扮演女孩子个天帮认为自己生错性别个芽衣等人,虽然弗容易也来许努力着“想要理解侬个一切”个故事开始了。[4]

登场人物[编辑]

百雲 龍之助(もぐも りゅうのすけ)

主人公,登勒离自家家庭老远个距离个性别非二元者。

觉着自家弗是男生也弗是女生。

岩岡 哲 (いわおか てつ)

第二主角,顺性别男性,屋里向经营着Question。渐渐爱上百云龙之助。

岩岡 智(いわおか さとり)

岩冈哲个姐姐,跨性别女性,经营Question。故事开始个辰光岩冈哲拨伊叫哥哥。

百云樱(百雲 さくら)

百云龙之助个妹妹。试图让百云龙之助回去自家爷娘屋里向。

鈴見 奏(すずみ そう)

昵称是铃(すず)。男同性恋,吉川晴登个男朋友,Question服务员。

館林 明(たてばやし あきら)

昵称是芽衣(めい)。跨性别女性,Question服务员。

犬局 天丸(いぬい てんまる)

昵称是天(てん)。Question服务员。喜欢扮演可爱个角色。

水之江 琴音(みずのえ ことね)

百云龙之助小辰光个好友,顺性别女同性恋。接受女性外表个百云龙之助,但搿是为了回避自家个同性恋恐惧。一开始帮百云龙之助闹弗开心,后来和解并支持伊。

出版信息[编辑]

卷数 日本 GOT Corporation 臺灣 台湾东贩
出版日期 ISBN 出版日期 ISBN
1 2019年1月31日 ISBN 978-4-8148-0152-7 2020年10月26日 ISBN 978-9-8651-1502-9
2 2019年7月31日 ISBN 978-4-8060-3551-4
3 2020年2月29日 ISBN 978-4-8236-0029-6
4 2020年8月31日 ISBN 978-4-8236-0070-8

註釋[编辑]

  1. 必过其他版本个英文名写个侪是Love Me for What I Am

参考[编辑]

外头个链接[编辑]

  • 官方网站[1]