道教

出自维基百科,自由个百科全书

道教是对东亚传统萨满崇拜规范化个称呼,盛行于个中原地区。传统认为春秋辰光个老子是道教个创始人。弗过现在看来东汉末年才是道教真正形成个年份。道教包括了炼丹修炼等内容,本质上体现了老子无为而治个思想。弗过南北朝辰光,道教为了搭佛教抗衡,也发明借鉴了交关神仙。因此到了唐代之后,道教就是一门结合了民间信仰搭道家学说个双重宗教了。

历史[编辑]

道教作为中国个传统宗教,有交关长个历史。

兴起[编辑]

东汉挨末阶段,道教开始广泛传播。个辰光,道教有两个派别,一个是张道陵创建个五斗米道,一个是张角创建个太平道。太平道通过张角个宣传,来勒黄巾起义当中闻名天下,弗过,也来勒起义失败之后消声匿迹。之后,五斗米道独传。五斗米道尊奉张道陵天师。所以,迭个教派又叫做天师教

兴盛[编辑]

道教来勒六朝搭唐宋顶为兴盛。西晋开始有大量门阀贵族皈依道教,如著名个王羲之谢安等,侪是虔诚个道教信徒。来勒魏国搭西晋个首都洛阳,有交关贵族欢喜对坐清谈,内容大部分是搭道教相关个。五胡乱华之后,衣冠南渡,北方个道教文化来勒江东发展。李唐王朝因为政治需要,将老子捧为伊拉个祖宗。道教因此成为唐朝事实上个“国教”。宋代道教继续发展,宋徽宗自封道君皇帝。

波折搭衰落[编辑]

道教来勒蒙古帝国统治辰光,因为教义搭做法个弗同,逐步分裂城北方个全真派搭南方个正一派明朝辰光道教受到一些帝王个推崇,稍许恢复一点元气。张三丰修行个武当山成为护佑国家个圣山。弗过程朱理学个逐步兴盛让道教丧失了对文化人群体个传统吸引力,地位下降老快。明帝国个嘉靖帝曾经修炼仙丹,信任道士。弗过立在伊斯脱之后,道教个影响又老快畀清除。

进入清朝,因为道教代表明朝辰光个关内文化,所以,受到满洲统治者个忌惮,因此更遭打压,嘸上层青睐个道教,个辰光彻底沦为一种民俗信仰。并且搭汉传佛教相互结合,成为现在大部分人心目中“传统信仰”个代表。

门派[编辑]

道教历史上产生了交关门派,弗过现在基本只有两只了,一个是全真派,一个是正一派