梵蒂冈

出自维基百科,自由个百科全书
Stato della Città del Vaticano
梵蒂冈城国
国旗 国徽
国歌:《教宗進行曲
(Inno e Marcia Pontificale)
Pontifical Anthem and March

国家首都名称=梵蒂冈

自然地理
(实际管辖区)
首都 {{{国家首都名称}}}
面积
  • 国土面积:0.44平方公里
  • 水域率:0.00%%
人民生活
官方语言 拉丁语
人口
  • 总人口:838
  • 人口密度:{{{人口密度数据}}}/km2
政治文化
国家领导人:
  • 国家元首([[梵蒂冈{{{国家元首职称}}}|{{{国家元首职称}}}]]):[[{{{现任国家元首名字}}}]]
  • 政府首脑([[梵蒂冈{{{政府首脑职称}}}|{{{政府首脑职称}}}]]):[[{{{现任政府首脑名字}}}]]
经济实力
国家资料

梵蒂冈,英文名Vatican City,南欧国家之一,欧洲教皇国。是来勒意大利首都罗马西北地区个一个神权国家国中国),现在是世界高头天主教顶高个权力中心搭教廷个场所,也是教宗个驻地。梵蒂冈是世界六分之一人口信仰中心,也是世界领土面积顶小个、人口顶少个主权国家。伊老早个继承是中世纪个教皇国,来勒1929年开始,通过《拉特兰条约》,意大利承认梵蒂冈是主权国家,接受教宗个直辖,所以,梵蒂冈也是一个政教合一的国家。

梵蒂冈个流通语言是意大利语,弗过做弥撒个辰光通用拉丁文。

历史[编辑]

梵蒂冈地区,来勒罗马帝国个辰光就是基督徒聚会个场所,基督徒死脱之后,就有交关人埋勒现在个圣彼得大教堂下头。到公元4世纪,基督教成为帝国个官方宗教之后。迭个地方成为圣地,开始修造老大个教堂。

来勒7世纪,法国宰相拿罗马周边一块老大个地方送把教宗。教皇国开始形成。中世纪个教廷权利邪气大,梵蒂冈拥有住在欧洲国王废立个权利。

弗过到文艺复兴之后,教皇国个地位变成尴尬个存在。来勒拿破仑战争之后,民族主义思想来勒意大利地区泛滥,教皇国被认为没有存在个必要。到十九世纪中期,撒丁王国统一意大利,教皇国名存实亡。

到1929年,教宗搭墨索里尼签署条约,正式成为一个主权国家

地理环境[编辑]

梵蒂冈个范围

梵蒂冈是一个典型个城邦国家,面积邪且小,只有罗马西北部圣彼得大寺周边各一块区域作为基本个国土,这个地方也是文艺复兴以来教宗个驻在地。此外,还来勒罗马其他地区有几座老大个教堂作为飞地。梵蒂冈搭意大利个国境线主要通过圣彼得广场高头个边界,以及梵蒂冈个城墙来区分。

元首[编辑]

梵蒂冈个元首是教宗,是天主教个首脑,教宗通过红衣主教选举产生,任期为终身制。作为最高个精神领袖,教宗拥有对梵蒂冈一切个掌控,教宗个安全保护通过瑞士卫队负责。迭也是文艺复兴以来个传统。


维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: