安道尔

出自维基百科,自由个百科全书
Principat d'Andorra
国旗 国徽
国家格言Virtus Unita Fortior  拉丁语
“集结优点,就好更强”
国歌名称 = 《偉大个查理曼,吾伲个父親
El Gran Carlemany, Mon Pare

国家位置图片文件名=Europe_location_ANR.png

自然地理
(实际管辖区)
[[Image:{{{国家位置图片文件名}}}|250px]]
首都 安道尔城
面积
  • 国土面积:468平方公里
  • 水域率:0.26%%
人民生活
官方语言 加泰罗尼亚语
人口
  • 总人口:69865
  • 人口密度:{{{人口密度数据}}}/km2
政治文化
国家领导人:
  • 国家元首([[安道尔公国{{{国家元首职称}}}|{{{国家元首职称}}}]]):[[{{{现任国家元首名字}}}]]
  • 政府首脑([[安道尔公国{{{政府首脑职称}}}|{{{政府首脑职称}}}]]):[[{{{现任政府首脑名字}}}]]
经济实力
国家资料


安道尔公国加泰罗尼亚语Principat d'Andorra,标准个名称为安道拉亲王国),袖珍国家之一,西南欧內陸亲王国,来勒比利牛斯山脉个东南部,挨牢法国西班牙。安道尔个旅遊業邪气发达,也是避稅天堂,是全球壽命第四长个國家。国际代码是AD。

国旗搭国徽[编辑]

国旗[编辑]

安道尔个国旗为长方形,长宽比3:2。此旗来勒1866年正式确立个。高头有蓝、黄、红三个竖长方形,中央有安道尔个国徽。其中蓝色搭红色也是安道尔个邻国法国旗帜上个颜色,黄色与红色也是安道尔个邻国西班牙旗帜上个颜色。安道尔公国搭其邻国法国与西班牙拥有着密切的关系,国旗正好反映这一点。

国徽[编辑]

安道尔国徽体现出伊拉受法国搭西班牙双重保护个地位,国徽中心是一个分成四分个盾徽:左上角个白地高头有一顶金颜色主教冠搭一柄主教权杖,这是西班牙乌盖尔地方主教个标志;左下角个金地高头有四道红色竖条,代表西班牙个加泰罗尼亚自治区, 伊是安道尔风俗及语言个发源地;右下角有黄牛,是当地家族个纹徽;右上角个金地高头有三道红色竖条,这是安道尔最初个保护人福伊克斯伯爵个纹徽。国徽底部有安道尔人个箴言:“团结等于力道”。

历史[编辑]

安道尔公国来勒西班牙搭法国當中,是个小国。全国平均海拔有1100多米,是欧洲地势顶高个国家。国土总面积有468平方公里。迭个小公国有1100多年历史。来勒公元9世纪个辰光,法国人为抵挡回教徒,来勒比利牛斯山边浪向建立交关小个缓冲国,安道尔也是当中个一个。13世纪之前,法国搭阿拉贡王国为安道尔问题经常发生冲突。1278年和约后,两个国家共同享有对安道尔个宗教主权。法国拿到行政统治权,阿拉贡拿到宗教权,两边侪有权派自家个代表,收象征性个贡金。从迭个辰光开始,安道尔一直让阿拉贡个地方主教搭法国统治者一道统治,国内政治稳定。来勒每趟大战争辰光,安道尔侪保持中立,所以700年以来,弗曾发生战争。

一战辰光,安道尔响应法国个号召,也向德意志帝国宣战,弗过弗曾派出军队。1933年,法国占领安道尔,来勒之后个西班牙内战当中,法军一直蹲勒安道尔观察情况。

宗教[编辑]

Ordino Church Andorra

安道尔是一个典型个天主教国家,全国90%个人口信仰天主教


维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: