织田信长

出自维基百科,自由个百科全书
Odanobunaga.jpg
织田信长
日語表記
日語原文 織田信長
假名 おだ のぶなが
羅馬字 Oda Nobunaga
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

织田信长(日文:織田 信長 假名:おだ のぶなが,1534年6月23号-1582年6月21号)是日本战国时代个贵族大名,伊出身东海道尾张国守护代织田信秀门下,是伊个大儿子。从小玩世不恭但权谋惊人。立在1560年,拿上洛大大名今川义元杀脱(桶狭间合战),之后,扶持足利义昭畿内山城国京都,从此成为天下顶顶有权势个大名。之后十几年当中,屡次击败反对伊个大名,先后杀脱浅井长政朝仓义景武田胜赖等大大名,到1582年,已经统治日本本州岛个核心地区。伊欢喜颠覆传统,讨厌封建制,对天皇京都朝廷态度模棱两可,有传言讲伊想拿天皇废脱,自家当皇帝。弗过,伊个野心因为明智光秀个叛变灰飞烟灭,立在1582年6月个本能寺之变当中,织田信长死脱,伊个势力也遭到部将瓜分,最后羽柴秀吉胜出,成为新个天下人

性取向[编辑]

织田信长是一个双性恋,死脱之前几年,邪气欢喜自家个内侍森兰丸,拿伊十几岁还弗剃头(剃头立在当时是男性成年个标志),日夜留宿。本能寺之变个辰光,两个人一道死脱。