中原地区

出自维基百科,自由个百科全书
Henan-icon09.jpg
Henan-icon09

中原地区,乃歇大约摸匝勒中国河南省地区搭周边地区。历史浪,是中原文明个发祥地,弗过立在宋朝之后,因为人口置换搭战争,早已经衰落。立在明朝开始辰光,朱元璋强制拿山西人移民到此地,搭本身个蒙古人色目人混居,形成乃朝个中原文化。迭个文化以饮食重口味,欢喜流窜为特点。特色食品是胡辣汤

范围[编辑]

中原地区包括河南省大部分区域,安徽省个淮河以北、江苏省个徐州宿迁,湖北省个襄阳以及山东省菏泽等地,迭些地区侪讲中原官话。人口出生率高,植被破坏大,自然环境污染严重,社会治安邪气推板。

逃荒传统[编辑]

因为经济形势推板,立在明朝开始,此地就有到收成弗灵光个辰光,拖儿带女到别个地方去就食传统。

宗教[编辑]

因为人口置换搭之后交关运动,此地立在明朝开始,传统个佛教道教就弗如然发达。白莲教之类邪气流行。1980年代之后,大量人口皈依全能神之类个基督教异端,造成社会动荡。