钏路市

出自维基百科,自由个百科全书
第一行:钏路湿地
第二行:阿寒湖雄阿寒岳钏路港东港区
第三行:温根沼雌阿寒岳阿寒富士
第四行:钏路拉面;钏路渔人码头MOO
釧路市勒拉北海道个位置

钏路市日文釧路市くしろし Kushiro shi)勒拉日本北海道道东地区,渔业、工业发达。日本政府搭北海道厅勒拉箇面开仔负责道东区域个分支机关,越南密克罗尼西亚联邦也拉箇面有名誉领事馆。

面积上是北海道里向面积第三大个市町村,只比北见市足寄郡足寄町面积小,市区主要勒拉东南面沿海个平原上,挨拉市区个就是日本顶顶大个湿地钏路湿地。勒拉钏路川个河口,有钏路港,伊是北海道顶顶大个谷物进出口港、日本国际谷物类散装货物战略港湾、更加是北海道东面顶顶大个国际物流中心。钏路港从19世纪末开始就是北海道东部地区包括十胜地方、鄂霍次克地方个主要港口,带广市北见市等道东个内陆城市九成个货物出口侪依靠钏路港。

勒拉钏路个沿海地区,有造纸工厂、食品加工厂、化学工厂,让伊变成道东少有个工业城市。钏路港也是北海道顶顶大个渔港,包括鳕鱼秋刀鱼,1990年开始曾经连续13年成为日本捕捞量排名头一个港口。

市名个由来[编辑]

松前藩勒拉箇面设置个クスリ場所当中个“クスリ”(Kusuri)个发音演变过来个。

クスリ个来源是阿伊努语,但是有好几种看法[1],比方讲:

  1. 「kus-ru/ci-kus-ru」(通过个路)
  2. 「kus-pet」(通过个河浜)
  3. 「kusuri」(温泉
  4. 「kut-caro」(湖口)
  5. 「kus-sir」(河浜对过个山)

交通[编辑]

机场[编辑]

铁路[编辑]

港口[编辑]


参考文献[编辑]

  1. 北海道庁. アイヌ語地名リスト. 北海道庁. 访问日脚2017-08-17.

相关条目[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

外部链接[编辑]