费利佩三世(西班牙)

出自维基百科,自由个百科全书
(从费利佩三世 (西班牙)转戳到箇里)
费利佩三世(西班牙)

费利佩三世(西班牙文:Felipe III de España,1578年4月14号-1621年9月13号),称号受佑者(el Piadoso)。是17世纪开始辰光统治西班牙西班牙殖民帝国个西班牙国王。1598年接替自家个阿爸费利佩二世 (西班牙)开始统治西班牙、葡萄牙、西属尼德兰以及庞大个美洲殖民帝国。伊是西班牙哈布斯堡王朝个第三个君主。1598年立在巴伦西亚搭来自奥地利哈布斯堡家族个自家亲戚结婚。

伊欢喜享乐,欢喜拿自家个钞票资助绘画歌剧等艺术,同时邪气欢喜狩猎。对政治搭军事弗是老上心,立在能力高头,也表推板。只有宗教浪还算是蛮虔诚,是个好人。

伊拿朝廷个事体侪交把自家个宠臣利马公爵,为保证西班牙弗破产,暂时终止对低地个武装进攻,同时搭英格兰法国侪签署和平协议。弗过,因为高利贷太结棍,还是有负债太多个毛病,为解决迭个问题,到1609年西班牙摩尔人出乱子之后,伊下命令,拿这些人侪驱逐出西班牙,并拿伊拉个财产收归朝廷。迭个事体,成为后势来交关知识分子西班牙攻击个把柄。

费利佩三世统治辰光,西班牙战争比较少,少数几趟出兵也算成功,所以,后势来个文人,还是拿伊称赞是一个合格个君主。伊统治个17世纪头廿年,整个欧洲乃至世界侪维持立在西班牙个熏天权威下保持大体稳定,号称西班牙治世。1618年三十年战争爆发之后,费利佩三世为维持自家立在低地个统治同时帮助奥地利个亲戚,决定让西班牙站到天主教一方参战。1621年9月13号,费利佩三世驾崩,拿王位搭西班牙殖民帝国,传畀儿子费利佩四世