臺北市

出自维基百科,自由个百科全书
臺北市行政區劃圖
臺北市在臺灣个位置
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

臺北市(台湾话:Tâi-pak;客家话:Thòi-pet),是臺灣人口密度頂大个城市,总面积271.8平方公里。人口总数约255万,在台湾个都市当中排名第四。

台北历史弗算长,在拉19世纪后半段才逐步取代台南市,成为台湾个中心城市,到1890年代,日本人占领台湾之后,此地称为日本统治台湾个中心。

1945年之後,接盘日本人遗产个国民党当局,拿此地确定为台湾省个省会。3年之后,撤退到台湾个国民党,又确定此地称为所谓个“行在”,也就是中華民國中央政府所在地搭首都。之后,城市得到快速发展。

乃朝个台北,是台湾在拉金融政治经济文化教育等交关领域独一无二个中心。台北市所在个是台北都会区,包括基隆市、新北市、桃园县,人口将近800万,是东亚地区顶繁荣个都会区域之一。

地理[编辑]

台北个地理位置,是在拉台湾北部台北盆地,四周是新北市接壤包围。台北全市划分为12个,总面积271.8平方公里。人口总数约255万,在台湾各都市排名第四、人口密度则位居第一。