新西伯利亚

出自维基百科,自由个百科全书
新西伯利亚是俄国工业顶发达个城市

新西伯利亚俄文Новосиби́рск,英语:Novosibirsk)是俄罗斯个一个重要城市,来勒1893年建城。现在是新西伯利亚州(Новосиби́рская о́бласть首府,也是俄罗斯来勒西伯利亚地区顶大个城市。

位置[编辑]

新西伯利亚来勒西西伯利亚平原个东南面,城市来勒鄂毕河额尔齐斯河中浪。北部搭托木斯克州接界,东部搭克麦罗沃州相邻,西部搭鄂木斯克州毗连,南部还有西南部分别搭阿尔泰边疆区跟哈萨克斯坦接壤。是一个重要个场所。

历史[编辑]

迭个城市是来勒1893年建立个,迭个辰光叫做Novonikolayevsk (Новониколаевск),是通过西伯利亚铁路个修造开始发展个。1897年横跨两条河流个大桥修造完工,让此地成为西伯利亚地区个一个重要枢纽。城市个重要性来勒20世纪中亚铁路贯通后更加提高,此地成为连接苏联个中亚地区搭里海个中转站。到1917年俄国内战辰光,此地成为争夺激烈个战场,城市遭到破坏。

到苏联辰光,城市邪气快个重新修造,开始朝工业化、科技化个方向发展,斯大林拿此地定位成苏联来勒亚洲地区顶重要个军工中心,让此地飞速扩张,迭个辰光此地有一个外号:西伯利亚个芝加哥

二次世界大战后,苏联开始航天科研,此地又称为苏联顶重要个航天科研中心。

人口[编辑]

新西伯利亚有1,425,600多个人口,来勒俄罗斯,是排在莫斯科圣彼得堡后头,人口第三多个城市。因为科研比较发达,迭个城市也吸引交关科技工作者,是俄罗斯一个比较重要个科研中心。

到2010年,新西伯利亚有华人四千多人,是迭个城市里向顶多个外国人口。

工業[编辑]

新西伯利亚来勒苏联个辰光就是一个重要个工业基地,根据当时个调整,邪气多个军事工业侪来勒此地建设,来勒俄罗斯独立后,迭个地方个工业经受交关变化,弗过近年来勒复苏。

氣候[编辑]

新西伯利亚是大陆气候,冬季有点冷,弗过相比西伯利亚其他地区,还算比较适意个。

交通[编辑]

姐妹城市[编辑]

发射站[编辑]

新西伯利亚是BBC当中个一个短波发射站,主要用短波向东亚广播,BBC个英文搭官话节目(2011年3月26日起停止发射),另外,法国国际广播电台德国之声也来勒新西伯利亚有发射站,侪是向中国播出中文普通话节目个,来勒2011年1月1日,因为租用期限到期,弗再续约,因此停止发射,现在该发射站主要向中国播出俄罗斯之声广播电台的中文普通话广播。