寺区

出自维基百科,自由个百科全书

寺区,战国个辰光越国重臣,官拜大夫。辅佐之越王错枝无余等好几个越王

生平[编辑]

寺区勒越国做官个辰光,越国已经开始衰落。越王朱勾通过政变,谋杀之俚个爷越王不寿,夺取之王位,搿也为之后越国个内乱埋下之伏笔。朱勾死后,俚个倪子翳继位。搿许辰光,越国国力弗断衰败,越王翳只好拿首都从琅琊迁回江南个吴(今朝苏州)。越王翳晚年越国国势进一步恶化,最终俚也畀俚个倪子诸咎杀脱,称为“诸咎政变”。但不过第二年就畀大夫寺区平定,诸咎畀除脱。越国立错枝为越王,但错枝因为越国内乱,连牢三个国君畀杀,也就是越王不寿、越王翳、诸咎。俚觉着怕,逃到丹地个洞里向畔起来。寺区就用烟薰个办法逼俚出来,错枝畀推举为越王。但错枝一直努力推避王位,第二年卿大夫寺区又立无余为越王。

亲眷[编辑]

寺区有一个兄弟,但姓名已经难以查实。无余十二年(前364年)寺区个兄弟拿越王无余杀脱,让无颛成为之越王。