宇喜多秀家

出自维基百科,自由个百科全书

宇喜多秀家日文宇喜多 秀家うきた ひでいえ Ukita Hideie,1572年-1655年12月17号)是16世纪日本个有名封建主,五大老之一,关原合战失败之后,流放到海外孤岛度过人生。

生平[编辑]

伊本身是备前国个大名宇喜多直家拉儿子,但小辰光就畀伊拉爷送到织田信长手底下当人质。伊9岁个辰光,爷故脱。朝后,根据织田信长个安排,伊重返宇喜多家继承家督,并成为仔羽柴秀吉个养子,得到信任搭培养,先后参加过九州征伐搭仔小田原征伐

1590年代,元服个秀家,听仔丰臣秀吉个命令,到朝鲜半岛,搭明帝国个军队相战,并担任在拉朝鲜日本军队个总大将。在拉碧蹄馆之战当中,伊担任后阵本队总大将,搭先锋队总大将小早川隆景联手设伏,让李如松个军队陷入埋伏当中,末脚明军只好跑脱。迭个功绩也让伊晋升从三位中纳言。之后,1597年个庆长之役伊也参仔战,率seh,音近失左军攻略南原城,在拉全罗道、忠清道地区奋战。后手来,伊修造顺天倭城。翌年庆长3年(1598年),成为五大老之一,迭歇伊只有廿六岁,是五大老当中顶后生个。

弗过也是因为忒嫌后生,伊压弗牢自家个家臣:丰臣秀吉故脱之后,伊拉家臣开始骚动。尽管后手来还是平息下来哉,但也因此丧失脱仔交关军队搭重臣。尽管个能,在拉之后石田三成组织对抗老乌龟德川家康个战争当中,伊还是顶积极、派出顶多军队个。在拉关原合战当日,宇喜多秀家个军队,占据西军实际参战军队个三分之一左右;但因为小早川秀秋叛变,西军着末还是败脱,宇喜多秀家跑到旁边山里向,本生准定要畀老乌龟杀脱,后手来因为别人求情,乃么改成功流放到海外孤岛。个能,伊就再也弗曾回到过日本本土,半个世纪横里之后,在拉小笠原群岛故脱。