固体力学

出自维基百科,自由个百科全书

固体力学力学中研究固体机械性质个学科,连续介质力学组成部分之一,主要研究固体介质拉温度形变搭外力个作用下个表现,是连续介质力学个一个分支。一般包括材料力学弹性力学塑性力学结构力学断裂力学等部分。

固体力学是土木工程航空航天工程核工程生物医学工程机械工程地质学等交交关关物理学分支个基础[1]

基本方面[编辑]

固体是一种勒拉好勒拉给定辰光里向承受大量剪切力个材料。固体力学研究固体材料同结构个剪切应力、变形搭仔失效。

研究对象[编辑]

固体力学个研究对象——可变形固体是一种简化过个力学模型,有连续性,也就是勒拉固体箇个空间里向,连续塞满物质,呒没缝个。

固体力学里向,线性材料模型个应用是顶广个,但是交管多个材料是具有非线性特性个。随咾新材料个应用搭仔原有材料达到伊拉应用个极限,非线性模型个应用也多仔起来。

同连续介质力学个关系[编辑]

连续介质力学:研究连续介质个力学 固体力学:研究固体连续介质(不受力个辰光形状固定)个力学 弹性力学:固体受到应力作用后,会得恢复原来个形状
塑性力学:固体勒拉受到相当大个应力以后,产生个永久变形 流变学:研究外力作用情况下头,物事个变形同流动
流体力学:研究流体连续介质(形状随容器变化)个力学 非牛顿流体
牛顿流体

参考文献[编辑]

  1. Allan Bower(2009).Applied mechanics of solids.CRC press.