沙特阿拉伯

出自维基百科,自由个百科全书
沙特阿拉伯个位置

沙特阿拉伯(المملكة العربية السعودية 英语:Saudi Arabia亚洲西部国家之一。

面积:2百万平方公里横里

人口:27百万弗罢

地理环境[编辑]

沙特阿拉伯沙漠风光

沙特在拉阿拉伯半岛个中心区域,气候条件邪气推板,水资源少,空气干旱,弗适合耕种;倒是箇个场许邪气适合放牧,箇咾从古代开始,迭个地方就一直是放羊个场许。条件稍许好一点个是靠近红海个地区,有绿洲搭水资源,个咾现在沙特大部分经济也集中在拉伊搭。

政治[编辑]

沙特是一个典型个君主制国家,国王搭伊拉个家族成员控制全国个权利搭财富。政府部门侪是伊拉家族个成员掌握。沙特弗允许有议会政党,对别他思想个控制也邪气严格。在拉阿拉伯之春个活动里向,沙特受到个冲击比较小。

经济[编辑]

沙特是一个石油国家,国家主要个收入侪是依靠石油。因为别个方面条件比较推板,思想上向貤有得交关限制,沙特个工业搭服务业发展侪比较推板。到乃,主要个石油加工还是要依靠其他国家个公司开发,自家开发弗出。

除脱仔石油出口,沙特另外一个支柱是伊拉个朝圣经济。因为掌握麦加麦地那两个圣城,沙特每年要有上千万穆斯林来朝拜,带来个收入邪气多,迭个也成为仔沙特个一大增长点。

宗教[编辑]

沙特阿拉伯是一个回教国家,国家是回教个瓦哈比派,执行严格个宗教法律,弗允许交关现代个娱乐活动,妇女弗好开车子。但不过,2018年6月份开始,沙特阿拉伯允许女性驾车哉,希望用迭个策改善国家形象,促进经济发展[1]。同年1月同2月,沙特女性获准进入足球场看比赛,还弗需要通过男性亲属个同意就好自家开办事业[2]。2019年8月2号,沙特阿拉伯又颁布一系列有利妇女个法令[3][4]

对于别他宗教,侪弗允许传播。沙特也是世界上向宗教迫害顶结棍个国家之一。

国内个穆斯林大部分是瓦哈比派个信徒,弗过来勒波斯湾地区,也有交关什叶派信徒,伊拉经常搭沙特中央政府爆发矛盾。

在拉外来务工人员里向,有交关来自菲律宾个天主教信徒,弗过伊拉弗好公开崇拜个,否则要畀沙特个宗教警察捉牢驱逐出国个。

外国人在拉沙特旅游搭工作一定要当心,作兴碰弗碰就会得在拉宗教问题上向“冒犯”伊拉沙特人。

参考资料[编辑]

外部链接[编辑]

Government
General


维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: