地狱

出自维基百科,自由个百科全书
地狱

地狱,被一些人认为是人死亡灵魂会到个地方。拉汉族传统宗教观念中,地狱是阴间地府个一部分。地狱个观念广泛分布拉世界各地个宗教信仰观念中,如道教佛教印度教、乃朝个犹太教基督宗教中个一些派别、伊斯兰教等。渠个实阴间搭地狱个性质弗尽相同,阴间也称冥界,泛指亡魂所拉个空间,而地狱特指囚禁搭惩罚生前罪孽深重个亡魂地方,可以讲是阴间个监狱搭刑场。

地狱个观念同时出自古代东方个印度搭西方个西亚,箇是个咾有趣个问题,渠个最初来源可能是拉垃两者之间个伊朗高原。早拉公元前1800年古波斯个拜火教就有箇样个描述:末日审判是有一个大火坑,好人拉挨里被牛奶搭蜂蜜浇灌,而坏人则被熔化个金属熔液浇灌。有人认为箇是东西方所有地狱观念个共同起源,研究古波斯宗教个学者也持此观点。一种观点认为佛教传入前中国没地狱观念。以着有《东汉生死观》个馀英时等为代表个学者认为,中国道教原本已有地狱观念,佛教传入后又影响后来道教个地狱概念。

弗同个信仰对地狱个理解会有所弗同,但一般托人死后个灵魂会到地狱受审、等待轮回转世或受刑罚等事有关。地狱托痛苦个负面情绪有弗可分割个联想,佛教认为地狱道是没喜悦意搭喜乐个地方,拉六道之中最苦个境界;地狱道个是囚犯即“罪鬼”,箇托鬼道中个鬼是弗同个。