Wikipedia talk:红茶坊/吴语维基百科所使用个言话

页面内容不支持其他语言。
出自维基百科,自由个百科全书

讨论吴语,请先规范吴语用字[编辑]

吾发现,此地交关朋友对吴语的用字相当混乱.就像底下头“勒新窗盘里向打开”,的额“里向”,就应该写成“里厢”,“千万弗要”,也应该写成“千万勿要”,照了的眼不规范呃字去念,侬(不是弄)会得发现,相当奥灶,江北腔实在特浓,希望大家先统一用词伐。联想到老多80后的小朋友,“吾”(带一个喉头的闭合辅音)“我”不分,要听到原汁原味的吴语,看到规范正确的吴语用字是越来越难了。因此,吴语维基百科,首先应该对的额问题,做出鲜明的规范。

wusizhe:吾認爲,顶重要一点是要使用讀書音,而勿是口語音。普通閑話簡體字里没[ʕə]用繁體字,繁體字没[ʕə]用國際音標。毕竟伲吴語百科主要是用之来紀录語音[ʕə]。大家可以參考參考北京大學出版社的《音韻學教程》搭《語音學教程》。