Wikipedia talk:删除准则

页面内容不支持其他语言。
出自维基百科,自由个百科全书

改动说明[编辑]

改动User:Daiquping编辑个文字,具体说明如下。

头章[编辑]

如果勒Wikipedia:页面存废讨论高头得到支持,或页面是没有按照过程,而是进行快速删除个,删除个页面可以由管理员恢复。

从流程上讲,弗管是快速删除、删除讨论还是管理员自家删除个页侪好提出恢复。

一般来讲,只有新建个错误页面(例如一段随便输入个文字)才会被删除

弗成立,旧页弗满足要求也会畀删。

另外,如果一篇文章全部侵犯了版权,经过确认后也会被删除。

此句搭后头重复。

吾伲应该尽量保留所有合乎百科全书条目个文章,删除投票应该是最后个选择。

弗通&英文翻译腔。

删除标准[编辑]

箇𡍲列出个删除标准是普遍适用个。乃朝允许管理员自家删页,所以弗搭快速删除过程(先挂模板再删)绑定。

  • “非自由内容使用准则”要先定义。
  • “管理员因技术原因删除页面”用弗着讲,此条是中文维基百科删页辰光填摘要用个。
  • “弗是吴语”包括了“从其他维基百科语言版本复制过来,并且完全没翻译”,并且是拆烂污文章个主要过滤器。

删除讨论[编辑]

“来勒提请删除辰光个7天之后,管理员可以考虑关闭讨论,决定保留或者删除。”已经移到Wikipedia:页面存废讨论哉。

--Lt2818讨论2018年4月15号 (日) 14:22 (CST)[回复]

关于快速删除[编辑]

对于快速删除,我觉着乃朝几笔删除主观性太强。要么我们定义一个快速删除个标准,管理员通过标准直接删除(弗用挂模板)。要么必须挂上快速删除模板后,需要一小段辰光(比方讲24个小时)再删脱。Daiquping讨论2018年4月15号 (日) 15:46 (CST)[回复]

我自家可以如是做个,对主观性强个删除先挂模板,但是用弗着写到规则里向。Lt2818讨论2018年4月15号 (日) 17:27 (CST)[回复]
OK Daiquping讨论2018年4月15号 (日) 17:37 (CST)[回复]