Template:Feature/1

出自维基百科,自由个百科全书

依夫城堡(法文:Château d'If),造拉马赛非乌勒群岛上个城堡。

1516年辰光,法国国王弗朗斯伐一世(François Ier)来玛里娘打仗,一落头地打到马赛。从依夫岛望,渠分析马赛根本呒不防外侵个防卫设施,怪得渠命令来岛上造一个防卫城。隔脱仔8年,西班牙国王卡洛斯一世只想吃落马赛。虽然讲特派大臣米朗达勒拿进攻部队打退哉,不过箇事体还讲明一个问题:城市进口个防卫要加强。箇年,也便是1524年,第一批城墙开造咾,望渠里好保护港口,外加派仔两百个兵搭廿二门大炮摆勒岛上。

马赛人弗买账,还搭箇只城堡起着只绰号叫“讨惹厌个邻舍”。马赛人开始争论箇城堡,因为来1481年前,马赛弗是法国领土。怪得对渠里来讲,城堡是法国国王对马赛掌权个象征。

城堡最终来1531年造好。西班牙国王卡洛斯一世后歇来登1536年也亲自进攻马赛,不过渠登拉城堡边上兜仔几圈,终归还是呒没办法拿渠攻下来。

依夫城堡造好交关年数之后,大约莫来16世纪中期,渠多仔一项监牢个功能。为仔城堡个地理位置搭建筑风格咾,渠变成理想个监牢,难板有人逃得出。只要有人拿城堡守牢就好哉,外加城堡也从来朆有人来进攻。

但必过,依夫城堡真正出名是因为一本书:大仲马个《基督山伯爵》。箇本小说个主人公艾特蒙·堂戴斯就是关勒依夫城堡里向个。