陈(南朝)

出自维基百科,自由个百科全书
(从陈 (南朝)转戳到箇里)

(吴拼:Jing,557年-589年),一般帝国也䜒南陈陈朝。是南朝阿末一个朝代,是吴越人陈霸先来勒侯景之乱之后,在永定元年(公元557年)建立个。箇只朝代担建康(㬮朝南京)作首都,国号陈。居个也是历史丄唯一一只担皇帝个姓氏当国号个政权。

历史[编辑]

陈朝个建立是土著陈霸先利用侯景之乱个局面,让渠自个本土军队接管政权个结果。建立个辰光就面对北周北齐咾排北方人个侵略,陈霸先担昰眼北方人统击破,让陈朝稳定。两年之后,陈霸先死脱著,渠场儿子许歇在北周当人质,盖咾让渠自个侄子陈蒨即位,昰个就是陈文帝,渠当皇帝辰光,对内安定老百姓,恢复生产,让陈朝国家实力恢复。566年,陈文帝驾崩,太子陈伯宗即位,弗过,次年就畀陈文帝个阿弟陈顼废脱,陈顼即位,居个就是陈宣帝。宣帝辰光,对内继续安定百姓,对北面,利用北齐灭亡个局面,收复著淮南地区,弗过,在之后搭北周关陇贵族个战争当中失败,昰然,陈朝衹好搭北周划江而治。582年,陈顼死脱著,太子陈叔宝即位,居个就是陈后主。后主是一个花花公子,无能力应对北面压力,渠自文人习气貤重险,日逐在后宫搭欢喜个女人、宠臣吃老酒咾薄相。昰歇辰光,北面个杨坚担北周取代脱,建立著隋朝。588年,杨坚让渠场儿子杨广攻击陈朝,第二年建康陷落,陈叔宝迆<ia1>到后宫个井里向,畀北方人捉牢,带到洛阳。杨坚封渠长城炀公,成为著像煞刘禅然种脚色,南陈亡国。

疆域[编辑]

因为侯景之乱替后首来北周侵略个原因,老早梁朝个西面个益州梁州领土全弗无著。陈朝个领土局限在老早个荆州南部、扬州个长江南岸替交州大部,搭孙吴个领土面积邪气类似。

政治[编辑]

因为士族在侯景之乱当中打击邪气大,渠场个权势也弗及老早嚣张。土著在陈朝重新掌握著政治个主导权。

年号[编辑]

帝王世袭[编辑]