里尔

出自维基百科,自由个百科全书

里尔(法语:Lille,荷兰语:Rijsel)是法国北部最大个城市,也是上法兰西大区(Hauts de France)首府搭诺尔省个省会。里尔是法国北部个经济文化教育交通中心。

里尔拉古法语中称为L'Isle,佛莱明语称渠为Ryssel,现代荷兰语称渠为Rijsel,侪是杜勒河上个一个岛屿个意思。

里尔拥有225,784位居民(2008年),里尔也是里尔都会区个主要城市。箇个都会区拥有上百万个人口,并包括附近一些规模较小个城市,例如鲁贝图尔宽阿斯克新城。里尔也属于一个延伸到比利时个巨大城市群,称为里尔-科尔特赖克欧洲区,其中包括有城市科尔特赖克图尔奈、、伊佩尔梅嫩,一共包含了1,905,000位居民。

里尔搭渠个周边地区历史上属于古罗马法兰德斯地区,即原法兰德斯伯爵个领地,但渠弗属于佛来芒语区,搭敦克尔克相反。因此搭广泛流传个讲法相反,里尔从来弗是一个讲佛莱明语个城市,而讲个是罗马帝国个方言。