袁枚

出自维基百科,自由个百科全书

袁枚(1716-1797),清朝中期个著名诗人搭散文家。子才简斋,别号随园老人,来勒伊活勒个辰光,又被叫做隨園先生吴越杭州钱塘(今浙江杭州)人,祖籍浙江慈溪[1][2],曾经做过江宁知县(今江苏省南京市江宁区)。是乾隆辰光搭纪昀齐名个文坛领袖

著作[编辑]

袁枚一生写过交关书籍,其中顶有名个有:《子不语》、《随园诗话》、《小仓山房文集》。伊个著名文章《黄生借书说》描绘一个书生向伊借书个过程,其中个“书非借不能读也”已经成为家喻户晓个名言哉。

兴趣[编辑]

袁枚是满洲帝国中期有名个文坛人物,有邪气多个兴趣爱好,伊欢喜收集了故事,以簡潔明暸的筆法,寫成筆記小說子不語》,搭纪昀个《阅微草堂笔记》齐名,是满洲怪诞小说个代表作。

袁枚也是一位美食家,邪气欢喜美食鉴赏,为此还专门写过一本美食著作《随园食单》,个本书是是清朝一部系统谈论烹饪方法搭帝国各地小菜个重要著作。迭部书出版于乾隆五十七年〈1792年〉。

故居[编辑]

袁枚后来定居来勒南京,修造随园。地点来勒现在个南京师范大学里向。[3]

  1. 清代诗人袁枚. •子夜星网站. 访问日脚2013年1月20日.
  2. 清‧袁枚《小倉山房尺牘》:「枚祖籍慈溪,為兄部民,因生長杭州,數典忘祖。」
  3. {记忆南京—随园. 新浪博客. 访问日脚2013年1月20日.