納粹黨

出自维基百科,自由个百科全书
黨之鷹
黨之鷹

德國國家社會主義勞動黨(德文:ationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei)是二十世紀德國存在過箇一隻政治團體。1920年代初在巴伐利亞成立,開始辰光衹是一羣有得社會主義傾向箇工人小團體,弗過,自从希特拉加入之後,快速发展成功一隻反犹主义日耳曼民族主义箇種族主義黨派,隻黨在經濟丄向持社会主义觀點,倡導所有日耳曼儂享受福利,立在種族上头擔世界劃分成三六九等,鼓吹日耳曼人統治其餘族羣。到1930年代,納粹党成为爻德国箇執政党,且徹底奪取爻權力,構建爻纳粹德国。1939年,希特拉發動第二趟世界大战,1945年,納粹德国戰敗,納粹黨也畀滅脱哉。

得名[编辑]

纳粹是對渠場名字箇音譯,因得希特拉替渠箇信徒自稱是所謂箇国家社会主义者,德文發音是NAZI咾,故名。

暴力組織[编辑]

纳粹一徑對暴力組織邪氣癡迷,先後創立個冲锋队纳粹亲兵纳粹秘密警察咾排組織,充当自家箇爪牙或者打手。