生煎馒头

出自维基百科,自由个百科全书
生煎馒头

生煎馒头(上海闲话:san ci moe deu)是主要垃北吴(特别是上海苏州)个一种传统小喫,普通闲话叫生煎包

伊个馅料一般性讲用猪肉,有辰光也用鸡肉,近跄也有种店用虾肉蟹肉咾啥。生煎馒头上头是白颜色个,皮软,咬口会得有汤汁跑出来,底面末是焦个。搿个是上海苏州传统早点帮点心。

名字[编辑]

“生煎”搿只名字是来自伊做个方法。馒头垃涂了层油底个平底锅排一排,拿水喷到馒头浪,搿能伊就𠊉畀油潽到。等到下头变硬个金黄色就好出锅。经常性也会得撒点葱花。

历史[编辑]

据讲1920年辰光上海就有小笼馒头,垃老虎灶旁边,开一爿半开间门面个小店。门口立垃海一只柏油桶改来煤炉,上头放只平底锅,里向有得长条形个台板,搿就是生煎店个雏形。[1]乃末后头黄楚九垃自家开个萝春阁茶馆里向开始卖生煎馒头,让小笼有得交关名气。[2]现在小笼馒头弗单单是一种小喫,垃全世界也有老多单独个小笼店铺。

参考[编辑]

  1. 上海老味道 黄楚九和生煎馒头. 《老上海的味道》沈嘉禄著 (2007年版). 访问日脚2011-09-30.
  2. 网络开打上海生煎身世口水战. 新民晚报 (2010年1月28日). 访问日脚2011-09-30.