林平之

出自维基百科,自由个百科全书

林平之,是吴越小说家金庸写个《笑傲江湖》当中个主要人物,迭个人是福建福威镖局个大少爷,从小锦衣玉食,屋里家财万贯。弗过,因为自家祖宗个辟邪剑谱,所以畀交关人盯上。引发自家个灭门惨案,迭个事体之后,伊投靠到华山派,拜师岳不群。弗过,岳不群收伊个目的,也是为拿到迭个辟邪剑谱。立在岳不群得到剑谱之后,林平之发觉事体弗大对头,弗过弗敢声张。一直到岳不群自宫练出辟邪剑法宁中则发觉苗头弗对,岳不群拿简谱丢出窗外,才让林平之重新拿到简谱。伊拿到简谱之后,就立马自宫练剑,最后,终于拿杀脱自家父母个余沧海做脱。弗过,因为自宫,也心理变态,拿自家个老婆岳灵珊杀脱。

搭岳灵珊个感情[编辑]

林平之开始辰光对岳灵珊是有感情个。弗过,迭个感情搭伊自家个报仇欲望是弗好比个。加上后势来伊认为岳灵珊接近伊是岳不群安排个把戏,就对岳灵珊更加感情复杂哉。最后,伊拿岳灵珊杀脱。

武功[编辑]