曼谷

出自维基百科,自由个百科全书
日落辰光个曼谷

曼谷泰国个首都。英文叫:Bangkok,泰文叫:กรุงเทพมหานคร,伊个全名还有好多只音节,是世界里向顶顶长个地名,勒垃是全世界热门个旅游目的地。

曼谷是泰国人口顶顶多城市人口1000多万,车子交关把道路堵塞仔,弄得乘车子上下班个人都弗得回转,交通便利可以话是世界之最。以经济数值来讲,乃歇总生产值已同新加坡差弗多,曼谷是泰国搭整个东南亚主要个经济中心。


好景点[编辑]

大曼谷

行政区分[编辑]

大曼谷地区行政上一龙总分为五十个区,各区个名为:拍那空区律实区巴吞旺区三攀他旺区挽叻区然那哇区挽卿区拍耶泰区挽甲必区拍昆仑区民武里区廊祝区叻甲挽区吞武里区空讪区曼谷莲区曼谷艾区叻巫拉纳区打邻仓区汇权区拍司乍能区挽坤天区廊卿区邦巴沙都拍区挽是区挽柯莲区拉贴威区巴威区空堤区明拱区叻抛区乍都节区廊曼区挽拍区庄汤区萱銮区领亮区杜色区农卓区农鉴区晒迈区鼎甸区鹏昆区沙吞区黄襟园区三攀松区旺董郎区空三华区他威宛他那区宛他那区

参考搭引证[编辑]

外部链接[编辑]


维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: