拿破仑二世

出自维基百科,自由个百科全书
Le duc de Reichstadt.jpg
Le duc de Reichstadt

拿破仑二世(法文:Napoleon II,1811年3月20号-1832年7月22号,全名Napoléon François Charles Joseph Bonaparte )是法兰西第一帝国皇帝拿破仑一世唯一个儿子,伊个妈妈是奥地利帝国个公主玛丽·路易莎。拿破仑二世出身之后,就畀伊爸爸套牢交关头衔,包括所谓个罗马王,迭个头衔,按照拿破仑自家个幻想,是类似威尔士亲王阿斯图里亚斯亲王之类个称号,专门让自家个帝位继承人继承个。弗过嘸多少辰光,因为拿破仑自家惨败下台,伊个儿子也就跟牢老妈一道回到娘家维也纳去哉,搭枭雄拿破仑分别骨肉,直到拿破仑死脱,也嘸碰面过。

拿破仑二世立在维也纳自家娘家,生活条件是邪气好个,弗过可能是遗传毛病,伊身体一直弗灵光,从小就有交关病症,更弗好参加激烈体育活动。到1832年,伊突发疾病,死脱。拿破仑个直系后裔也就个能断绝。