復旦大學

出自维基百科,自由个百科全书

復旦大學是一所上海大學,渠創建嘞1905年。渠隻名字:「復旦」,出自《尚書大傳•虞夏傳》《卿雲歌》裡向个名句——「日月光華,旦復旦兮」,意思是華夏學子,要自強不息,發奮圖強,以學救國。

校訓是:「博學而篤志,切問而近思」,語出——《論語》裡向个《子夏篇》——「博學而篤志,切問而近思,仁在其中矣。」。

歷史[编辑]

復旦大學成立於1905年,開始辰光是搭徐匯天主教有關係个教會背景震旦大學,後頭馬相伯獨立出來。成立復旦。 老早是一所一般性學堂,弗過到了1950年代,嘞嘞院系調整个浪潮裡向畀歸納爲綜合性大學,一記頭就結棍起來了。

現狀[编辑]

該學堂現在是教育部上海市共建个首批全國重點大學,2013年,學堂裡有普通本專科生1.41萬人,研究生1.48萬人,其中留學生3000人左右。教職工5800人,專任教師2700人。中國科學院、中國工程院院士34人,教育部“長江學者獎勵計畫”特聘教授99人,“國家重點基礎研究發展計畫(含重大科學研究計畫)”專案首席科學家30人。現有15位學科領域進入ESI全球前1%,數量嘞嘞全國是第二位,理工科有3个學科是世界前100名。[1]

參考[编辑]

外部連結[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: