太平洋

出自维基百科,自由个百科全书

太平洋(吳語拉丁字:T̕ábinjaq,英文:Pacific Ocean)是世界浪顶顶大、顶顶深个海洋。照原来老法个标准,面积是1亿8,130万平方公里;勒拉南冰洋成立以后,面积变成功1亿5,555万7千平方公里,平均深度4028米,顶深处马里亚纳海沟有得11,034米介深,大过地球上所有个陆地加拉一淘个面积[1]。从赤道南北分成功北太平洋搭仔南太平洋。渠从美洲西岸一直延伸到亚洲搭仔澳洲个东岸。渠同时也是岛屿海湾海沟搭仔火山地震分布顶多个海洋。

太平洋个名字是探险家麦哲伦起个。勒拉经过仔麦哲伦海峡之后看见箇片平静个海洋,乃么便替伊起仔一個拉丁文名字“Mare Pacificum”,意思就是“静海”、“太平个海”。

太平洋勒地球浪个位置

世界浪向个海洋分成五个部分,分别是太平洋、大西洋印度洋南冰洋北冰洋。现在太平洋是顶顶大个洋。不过美洲大陆搭仔亚洲大陆勒拉以每年1到2厘米个速度靠近。箇咾太平洋勒拉变小,乃么大西洋勒拉相应变大。

自然地理特征[编辑]

地质构造[编辑]

地貌[编辑]

洋流[编辑]

气候[编辑]

生物[编辑]

人文地理特征[编辑]

国家搭地区[编辑]


全球五大洋
太平洋 | 印度洋 | 大西洋 | 南冰洋 | 北冰洋

参见[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:
  1. "Pacific Ocean 檔案,存勒Wayback Machine當中。(2007年12月19號)". Britannica Concise. 2006. Chicago: Encyclopædia Britannica, Inc.