多尔衮

出自维基百科,自由个百科全书

多爾袞(1612-1650),满洲爱新觉罗氏,努尔哈赤第十四子,皇太极个同父异母阿弟,娘是为努尔哈赤大妃阿巴亥,同母兄英亲王阿济格,同母弟豫亲王多铎。初称台吉。1626年封贝勒,后因战功封“和碩睿亲王”。

伊担当順治攝政个辰光,明帝国被李自成灭脱,伊趁机发动清军入关,并且拿首都从盛京迁到北京。拿东亚大陆确立清朝个统治地位。现在故宫东面南池子大街西面个普度寺,老早就是多尔衮来勒北京城个宅邸。

评价[编辑]

多尔衮是满洲帝国征服东亚大陆个决定性人物,但帝国文人对伊个评价并弗是老高,伊拉认为,伊有“六大弊政”[1]薙发易服圈地、占房(侵占房舍)、投充(抢掠汉人为奴隶)、逋逃(逃人法),延续时间最长的,是逃人法。顺治七年六月,广西巡抚郭肇基等人因为“擅带逃人五十三名”,畀处死[2]。顺治十年,天降大雨,“直隶被水诸处,万民流离,扶老携幼,就食山东。但逃人法严,不敢收留,流民啼号转徙”[3]

屠江南[编辑]

多尔衮血洗江南,指示扬州十日嘉定三屠[4],对吴越人犯下邪气大个罪行。

参考资料[编辑]

  1. 阎崇年,《清十二帝疑案》
  2. 《清世祖实录》卷四十九
  3. 《清世祖实录》卷七十七
  4. 中国史上十五位屠城“高手”排行:忽必烈创纪录 檔案,存勒Wayback Machine當中。(2014年3月15號) 四川广播电视台