圣诞

出自维基百科,自由个百科全书
丹麦一个人家屋里个圣诞树

圣诞节,又名耶诞节,来勒阳历12月25号,是基督教传统节日,源于耶稣出生。

圣诞由来[编辑]

傳說瑪利亞感受聖靈懷孕仔耶穌,隨後頭搭仔約瑟成婚,勒到一个小旅館个馬棚裏向生落耶穌。聖誕个意思就是“聖人”个誕生。

實際上,耶穌誕生个日脚無從考察。一般認爲,大概来公元336年,羅馬大帝康斯坦丁正式拿12月25號,箇個搭基督教無關个日脚宣佈爲基督教个聖誕節。

庆祝方式[编辑]

交关人家会得勒自家屋里向摆一棵小树,叫“圣诞树”。有辰光勒树浪挂好星礼物,互相之间赠送。小朋友喜欢圣诞节个一个目的就是,勒前夜伊俚可以许愿,圣诞老人会得从烟囱里向爬进来,拿礼物送畀伊俚。

吴越人搭圣诞节[编辑]

因为圣诞节是基督教节日,立在明朝晏末阶段,开始立在江浙地区个天主教徒当中流行,到现在已经有四百多年历史哉。弗过,乃朝大部分庆祝圣诞个吴越人,一般拿迭个节日当做纯粹个商业活动来进行。并嘸多少宗教含义立在当中。弗过,吴越地区个基督徒,还是会立在圣诞当天到教堂举行庆祝活动。上海个徐家汇天主堂国际礼拜堂侪人声鼎沸,邪气闹猛。

外部链接[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: