善化县

出自维基百科,自由个百科全书
善化县辖境范围内顶有名个名胜⸺岳麓书院

善化县,是东亚大陆湖湘地区个一个已经消失脱个行政单位。迭个地方个历史邪气长,从宋朝开始设立,存在大概一千多年,也是现在湖南省长沙市个前身之一。

名称由来[编辑]

善化迭个名字,来自“善化别名靳江”,“至得名之义,总取衷于守令‘倡化邑人’‘彬彬向善’云”。迭个意思是讲,善化个别名叫做靳江,现在名称是某个守令从“倡化邑人,彬彬向善”中择取两个字而成。此外,由于岳麓山也是善化县管辖范围之内,岳麓书院个名声又相当响亮,所以,“善化”个名称,就是来自书院个繁荣,意思是:“彬彬向善,倡化邑人”。

历史[编辑]

11世纪挨末阶段,宋哲宗元符元年(公元1098年),宋帝国分长沙县5个五个乡搭湘潭县个2个乡,合在一道,设置善化县。个之后,此地历经宋元,到明朝初年个洪武十年(公元1377年),畀短暂并到长沙县。弗过三年之后个明洪武十三年(公元1380年),明帝国又重新设置善化县,到清代,延续迭个建制。

20世纪初个民国元年(公元1912年),善化县有一趟畀并到长沙县。1933年,长沙县个市区部分,设置长沙市。

治所[编辑]

善化县个治所,在拉长沙府个府城当中,从宋朝开始,善化县就搭长沙县一道,作为潭州治所。到元代,开始成为天临路治所。明、清辰光,又一趟同长沙县一道作为长沙府治所,清又同为湖南省会。