命题

出自维基百科,自由个百科全书
(从命題转戳到箇里)

勒拉现代哲学逻辑学语言学裏向,命题是指一个判断陳述)个语义(實際表達个概念),迭個概念是可以畀定義並觀察个現象。命题弗是指判断(陳述)本身。当相異判断(陳述)具有相同语义个辰光,佢拉表达相同个命题。譬如,吴语)搭仔 Snow is white英语)是相異个判断(陳述),但佢拉表达个命题是相同个。勒同一种语言裏向,两个相異判断(陳述)也可能表达相同命题。譬如,上头个命题也可以话成功个小结晶是白个,不過,之所以是相同命题,取決於冰个小结晶可視為个有效定義。

通常,命題是指閉判斷,以區別於開判斷,或謂詞。在這種情況下,命題弗是个就是个。哲學學派邏輯實證主義支援這一命題的概念。

一些哲學家,諸如約翰·希爾勒,認為其他形式个語言或行為也判定命題。是非疑問句是對命題真值个詢問。道路交通標誌弗通過語言搭文字也表達了命題。使用陳述句也可能畀出一個命題而弗判定去,例如,當老師請學生對某個引用發表意見个辰光,迭個引用就是一個命題(即佢有語義)而迭個老師並呒没判定佢。勒上一段裏向,只畀出了命題雪是白个,但呒没判定佢。