华南虎

出自维基百科,自由个百科全书
 
华南虎

保护状况

极危,作兴野外绝灭IUCN 3.1
生物分类法
域: 真核域 Eukaryotic
界: 動物界 Animalia
亚界: 真後生動物亞界 Eumetazoa
超门: 後口動物總門 Deuterostomia
门: 脊索動物門 Chordata
亚门: 脊椎動物亞門 Vertebrata
下门: 有頷下門 Gnathostomata
总纲: 四足總綱 Tetrapoda
纲: 哺乳綱 Mammalia
目: 食肉目 Carnivora
科: 貓科 Felidae
属: 豹屬 Panthera
種: P. tigris
亚種: 华南虎 P. t. amoyensis
三名法
Panthera tigris amoyensis

华南虎(上海闲话:[ɦo][nø][fu])又叫中国虎,是老虎个一个亚种,生活勒中国南部,是老虎所有种类里向悬开灭绝顶顶近个一种,估计世界浪个野生华南虎比20到30只还要少,勒中国个18个动物园里向还有47只圈养个华南虎,是中国一级保护动物

外形[编辑]

华南虎个个体比较小,是虎类当中个体顶小个几个亚种之一,雄老虎身长大约2.5米(加头),重约150公斤。雌老虎身长约2.3米,体重约110公斤。毛皮浪有花个路路,短还狭,路路之间个距离比孟加拉虎西伯利亚虎个要大。

分布[编辑]

老早勒中国个范围分布交关大,数量也最多。渠个分布除脱华南以外,还包括华东华中西南个广阔地区,甚至陕南陇东豫西了搭晋南等个别地区也曾发现过。

勒五六十年代,南岭地区是华南虎个分布中心,邻省个浙江湖北四川分布就勿哪亨均匀。

猎物[编辑]

搭别个老虎亚种差勿多,华南虎主要是猎食有蹄类动物,顶欢喜个体型大约摸30-400磅。雄性华南虎会攻击比较大个动物,像黑熊马来熊咾啥。

高危[编辑]

1959年,因为毛泽东大跃进个辰光讲华南虎是「人类个敌人」,渠个物种数目到1976年已经由2,000只急降到大约摸200只。1977年,中国政府对虎个政策变脱,禁止捕杀任何野生虎,必过华南虎个剩余数目已经勿来事进行大规模繁殖。

相关链接[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: