中國國民黨

出自维基百科,自由个百科全书
中國國民黨黨旗
中國國民黨黨徽

中國國民黨是由孫文創立個政黨。俚個前身照順序是興中會中國同盟會國民黨搭仔中華革命黨,孫文勒1919年拿中華革命黨改組成仔中國國民黨。中國國民黨勒傳統浪拿興中會到中國國民黨個發展歷程當成一脈相承,所以拿興中會成立個1894年作為中國國民黨個創黨年。中國國民黨1928年以國民革命軍北伐,建立全國統一個政權,統治大陸到1949年。1949年,中國國民黨統治个中華民國政府立在國共內戰裏失敗,逃窜到臺灣,1949年12月11號,中國國民黨中央黨部正式從大陸搬到仔台北。立在臺灣實行專治一直到1990年代初。2000年總統大選落敗,2008年獲勝,乃朝是臺灣地區个執政黨。也是泛藍陣營个核心黨。2016年,國民黨立在中華民國總統選舉裏向大比例失敗,弗僅總統職位丢失,外加頭一趟丧失立法院當中个多數。迭種喪失執政黨地位个結果,讓伊拉重新成为仔在野黨。後首來黨主席朱立倫宣布辭職。

歷史[编辑]

國民黨个歷史交關複雜,好分成功好幾隻弗同个階段。立在每隻階段,國民黨个側重點搭仔戰略也是弗斷調整个,伊拉也從一個具有華僑性質个會當組織,逐眼望列寧主義政黨、乃至現代政黨轉變。

知名人物[编辑]

作为中國近代史浪頂有名氣个政黨,國民黨涌現出仔交關著名人物。