肃顺

出自维基百科,自由个百科全书

肃顺(满语:ᡠᡴᡠᠨ ᠰᡠᡧᡡᠨ,穆麟德:Uksun Sušūn,太清:Uksun Suxvn;1816年11月26号-1861年9月),字雨亭,爱新觉罗氏,清朝宗室,镶蓝旗人,郑献亲王济尔哈朗七世孙,郑慎亲王乌尔恭阿第六子,渠个兄端华袭郑亲王爵。

生平[编辑]

年轻辰光,肃顺在拉紫禁城当中当守卫,因为一趟满语应答接牢咸丰帝个言语,畀发现看重,之后,就慢慢较畀委任担任蛮多职务。因为伊会察言观色,又思路清爽,行为霸道,所以,一方面有蛮多人拿伊当成自家派系个领导人物,另外一方面,也导致交关人邪气延鄙伊。

1860年第二趟鸦片战争辰光,因为判断失误,咸丰帝之好同自家个后宫,儿子,以及肃顺等大臣一道跑到畀荒废交关辰光个热河避暑山庄避难。在拉热河,肃顺彻底掌握咸丰个信任,也因为个能,伊在拉咸丰死脱个辰光,畀任命为八个顾命大臣之一。

弗过,八个顾命大臣多数是咸丰个远系亲戚(多数是嘉庆、乾隆乃至更早铁帽子王后裔,包括肃顺自家),伊拉个势力冒头,就让咸丰个老婆(慈禧太后、慈安太后)以及咸丰个兄弟(包括醇亲王、恭亲王)等相当弗满意,个能,两派人个斗争就愈来愈严重。

因为肃顺自信自家掌握实际权力,伊在拉布局清扫对方势力辰光,有点头昏,让自家失去蛮多机会,个能,在拉从热河回北京个道路当中,伊畀慈禧同奕䜣派遣个军队捉牢,查办(详情看辛酉政变),嘸多少辰光,就在拉1861年在拉菜市口畀杀头。