电车

出自维基百科,自由个百科全书
现代电车
巴黎T2线电车里向

电车(崇明话 IPA [die] [tsʰo]),或者叫有轨电车铛铛车,是一种城市公共交通工具。电车勒平个铁轨浪开仔跑(搭火车有点弗同个是火车稍微朝里向侧。),可以就地安装。现在电车基本浪侪是由来驱动个。

历史[编辑]

头一条线路[编辑]

“美国铁路”,1867年巴黎展览会

电车勒19世纪上半期出现,但是刚刚开始个辰光,电车是硬是靠动物拉个。最最早个电车(名字叫hippomobile)是美国造个,用来沟通纽约Harlem(1834年),后来子1850年,纽约新奥尔良。头一批铁轨,因为采用“U”字形个结构,事故连二发生过好几趟。从1850年开始用喉管形铁轨;1852年开始用呒得弯头个铁轨(法国人Alphonse LOUBAT发明)。1853年,趁世界博览会之际,勒法国巴黎第8区修建着一条试验电车轨道。

电车勒世界浪数勿清个城市运行,譬如讲伦敦柏林巴黎米兰等等,比公交车来得要快、要惬意。现代技术个发展,电车成本也勒到降低,特别是1873年蒸汽车个发明,1881年电力车(西门子公司)个发明。

电车靠电驱动,而且产生污染少,个咾马上就得到广泛推广。头一辆电车勒1887年布达佩斯成功运行。勒法国,头一辆勒1890年克莱蒙费朗成功。

黄金时代[编辑]

蒙特利尔观光电车(1905年)

电车勒20世纪初突飞猛进,直到两趟世界大战个辰光。居是因为乘客人数增多,同样,电车也就成为解决城市交通个一个办法。勒1910年,基本浪马车就淘汰脱哉。搿辰光,公交车勒到发展阶段,因为伊机械浪靠仔住;小汽车是有钞票人家个专属;而电车正好可以发挥伊个特点。


复兴时代[编辑]

斯特拉斯堡电车

1973年石油危机,油价飙升,需要重新来衡量城市公共交通问题。因为地铁只有勒大城市有,电车系统需要有一个标准。勒法国,有人曾经向八个城市提出建议制定规范,但是后来朆有结果。

南特市个电车,旧模板
南特市个电车,新模板

勒美国个波特兰,有人发明一种新个现代电车网络,可以搭其他人共用路面。譬如讲,汽车可以勒呒得电车开个辰光开过铁轨。

比利时布鲁塞尔城市电车(旧)

发展[编辑]

勒传统个电车基础浪发展出新型个符合当地特点个电车。

电车-火车[编辑]

电车-火车,实际浪是一个系统,可以勒市中心、城市外环道行驶,甚至可以勒地区原有铁路网浪开。

蒙特利尔搭南部县区


有轮电车[编辑]


地面提供能源[编辑]

波尔多电车 LAC/APS

能源(电)通过两条铁轨当中个第三条来驱动电车,搿条铁轨只有有电车通过个辰光再受压。

电池电车[编辑]

主要是用镍氢金属电池存足够多个电来维持电车正常运行。

城市化当中优点搭弗足之处[编辑]

优点[编辑]

  • 成本较高,但是搭地铁比出来,成本只有伊个1/3。因为弗需要挖洞,只要铺轨道就好哉。
  • 速度比公交车就快。弗需要勒市区停多少时间。


弗足[编辑]

  • 比公交车成本高
  • 运行成本比自动地铁高,因为需要司机驾驶
  • 比地铁慢,带客少
  • 空轨道对骑脚踏车个人蛮危险

技术[编辑]

路线[编辑]

转轨[编辑]

推动[编辑]

刹车[编辑]

电力供应[编辑]

参见[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源:

内部链接[编辑]

外部链接[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: