Wikipedia:啥人来上写维基百科

出自维基百科,自由个百科全书

搭别样百科全书弗同,维基百科条目是由自愿作者所编写个。虽然其中也有一些专家、学者,但更多个则是普通人。任何人侪可以做维基百科个编辑,包括你侬自家!愿意帮助写作个人拉创立新条目或编辑原有条目辰光,弗需要经过任何正式个训练。有交关多个人已经拉维基百科上作出了大大小小个贡献,渠拉来自世界上个弗同地方,有着弗同个年龄搭背景。愿意为箇部百科全书做出任何贡献个人,我伲侪称呼渠为维基百科人,简称维基人

维基百科个政策要求,只拿可供查证个言论加入百科内,而弗加入原创研究。维基百科鼓励作者注明引用来源。有辰光,维基人没遵守箇项政策,可能是因为渠拉忘记特,或因为渠拉弗知道此政策。但箇么一来,该条目个读者将弗能确定内容个真实性。

当一群人为一特定主题编写内容辰光,弗可避免地会出现争论。维基百科拉此地提供了一个交关有用个功能,能拿条目或条目内个章节标记为“中立观点存在争议”。此功能对具争议性个主题、搭时事有关个主题搭别样有分歧个主题特别有用。为了要化解争议,有兴趣个编者可以拿渠个观点分享拉条目个讨论页内。渠拉将尝试着去达成共识,拿各有效观点平等地呈现拉编辑上。箇使得维基百科弗只是一个存放信息个地方,更是一个共同合作个地方。

维基人哪亨改善条目[编辑]

只要当读者发现一个条目内出现了渠认为弗应该拉哎里个物事辰光,渠就可以编辑此条目并帮助维基百科变得更精确搭有用。有些人会拉条目上头放置标记,表示此条目须要整理。如果维基百科上还没某方面湖人内容,那么侬可以建立新个条目来分享侬所拥有个新讯息。