User talk:Buxunzhilu

页面内容不支持其他语言。
出自维基百科,自由个百科全书

吳語正字[编辑]

吳語正字是確實存在個。但是吳語撥排擠出來教育系統,所以大家儕沒受過吳語教育,絕大多數人(吳語讀音同“寧gnin”)是吳語文盲,有種人用普通話個音來注吳語,實際儕是錯別字,所以儂以爲沒標準。

  • 額ngaq Vs 個req。

吳語當中個相當普通個“的tiq”個,形容詞、副詞、表示所屬關係個詞後綴“req”是“個”。就像“一個”、“兩個”中個“個”。連讀標調關係,req讀音可以變成eq。“個”是本字,是有定論個。 而,儂寫個“額ngaq”是完全錯誤個。“額”上海話讀“ngaq”,就像“額骨頭ngaqkueqdoe”。


希望儂寫上海閒話辰光注意。用錯別字寫吳語,嚴重破壞吳語形象,是沒出路個, 謝謝。

關於吳語書寫入門,推薦儂看看迪篇入門:

http://wenku.baidu.com/view/da745919ff00bed5b9f31db7.html

http://ishare.iask.sina.com.cn/f/17963576.html?sudaref=www.google.fr&retcode=0

--闲话讨论) 2013年12月8日 (礼拜天) 23:23 (UTC)