TAFE

出自维基百科,自由个百科全书

TAFE是英文Technical and Further Education(技术搭继续教育学院) 个简称,是澳大利亚一个成人教育组织。伊俚提供多门类个职业培训(也叫"后初等教育"或者第3等教育)课程。学生子可以选个科目有:护理,旅游,建筑,秘书,艺术,电脑编程搭社区工作等等。 TAFE有好星学堂,名字可以叫某某学院(College/Institute)。伊可以是私人办学,也可以是政府办学。搿点搭高中,大学弗同。勒澳大利亚,高中搭大学基本侪是政府办个。近年来,TAFE接受个学生子越来越多,有一个原因是澳大利亚规定,勒澳大利亚接受高等教育2年就可以申请永久居民(PR,Permanent Resident),之后还有机会申请移民,其中也包括TAFE学堂。


颁发个证书或者文凭[编辑]

TAFE 一般可以颁发一种文凭,比本科稍微低一眼眼(根据澳大利亚文凭框架)。

有好星情况之下,学生子勒到TAFE拿个文凭可以部分转成学分,箇浪子,学生子可以继续勒大学深造,而不要去修学过个知识。

各个地方个TAFE[编辑]

新南威尔士[编辑]

有11个TAFE学堂勒新南威尔士 :

维克多利亚[编辑]

维克多利亚有搿星:

昆士兰[编辑]

勒到昆士兰有:

南澳大利亚[编辑]

南澳大利亚州, 也叫"TAFE SA"(SA是南澳大利亚英文个缩写) :

西澳大利亚[编辑]

珀斯中央TAFE校区

西澳大利亚有:

塔斯玛尼亚[编辑]

塔斯玛尼亚, 有:

澳大利亚首都行政区[编辑]

勒到澳大利亚首都行政区有:

北部领地[编辑]

勒到北部领地有:

参见[编辑]


外部链接[编辑]

TAFE网站[编辑]

VET[编辑]

职业导向[编辑]

Australian Government myfuture portal: career guide Registration required