道格拉斯·亚当斯

出自维基百科,自由个百科全书

道格拉斯·诺耶尔·亚当斯Douglas Noël Adams,)是一位英国广播剧作家、搭音乐家,尤其以《银河系漫游指南》系列作品出名。箇部作品以广播剧起家,后来发展成包括五本书个“三部曲”,拍成电视连续剧。亚当斯逝世后还拍成电影。

除《银河系漫游指南》系列外亚当斯还参加了科幻电视连续剧《神秘博士》个拍摄工作,渠写了其中个一些剧本。渠个别样作品包括《Dirk Gently's Holistic Detective Agency》系列、托别样人合作编写个两本《繁星似尘》搭同样基于广播剧改写个《最后一眼》。亚当斯还是一位环境保护活动家,渠欢喜快车、照相机、麦金塔电脑搭子别样先进技术。拉交关多人还没听说过电子邮件Usenet个辰光渠就已经开始使用箇些新技术了。

亚当斯自称为“极端无神论者”。拉去世以前,渠是一位非常受欢迎个演讲者,尤渠个是拉科技搭环保等题材方面。渠拉49岁辰光去世,拉科幻奇幻社群中引起了极大个哀悼。