遊戲

出自维基百科,自由个百科全书
拔河是一種需要體力及一些策略个遊戲
保羅·塞尚-嬉牌者(The Card Players),1895年

游戏,也好講个一種娱乐活动,也好講一種活動過程。游戏个道具好是玩具。徠英語裏向,體育比賽Game)貤是遊戲个一種,而體育運動貤是從遊戲演變出來个。游戏是一種有組織个孛相,一般是以娛樂作目的,有辰光也有教育目的[1]。游戏搭有鈔票撐个工作不樣,也搭呈現美學或是概念元素个藝術不樣。不過彼此之間个分界弗一定明確險,像職業運動員个游戏搭工作可能是一體,而像拼圖遊戲嚜同時具有游戏搭藝術个成份垃裏向。

游戏个主要成份有目的、規則、挑戰及互動。遊戲一般會得有心理或是身體丄个刺激,交關遊戲可以培養相關技巧,有體能性、教育性、模擬性或心理丄个意義。

從西元前2600年起[2][3],遊戲就是人類經驗个一部份,出現在所有文化中,像烏爾王族局戲塞尼特播棋儕是其中歷史交關悠久个遊戲[4]

別樣[编辑]

参考文献[编辑]

  1. http://www.merriam-webster.com/dictionary/game
  2. Soubeyrand, Catherine (2000). The Royal Game of Ur. The Game Cabinet. 访问日脚2008-10-05.
  3. Green, William (2008-06-19). "Big Game Hunter". 2008 Summer Journey (Time). Archived from the original on 2013-08-22. Retrieved 2008-10-05. 
  4. History of Games. MacGregor Historic Games (2006). 访问日脚2008-10-05.

外部連結[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: