路易十八

出自维基百科,自由个百科全书
Lefèvre - Louis XVIII of France in Coronation Robes.jpg
Louis XVIII, the Desired

路易十八(法文:Louis XVIII de France, 1755年11月17号-1824年9月16号),是法国立在波旁复辟时代个第一个国王。伊是路易十六个亲阿弟,老早获封普罗旺斯伯爵。1793年,路易十六畀暴民砍头,路易十六个儿子畀保王党尊奉成路易十七,弗过两年之后就死脱,之后,就让路易十八继承迭个辰光无实际存在个法国国王头衔。所以,路易十八声称自家1814年回到法国辰光,已经当廿年国王哉。实际浪大部分辰光伊侪立在法国境外。

统治[编辑]

相比一些强硬个保王党,路易十八本人反过来对启蒙之类个思想弗是老排斥,立在波旁复辟之后,也尽量避免伤害到资本家或者小资产者个利益,弗去恢复老早1789年之前贵族搭教会个权势。个能,就让大部分人也好勉强接受伊,让自家统治辰光嘸太大暴乱。1824年,路易十八死脱。伊个阿弟查理十世继位,六年之后,波旁王朝第二趟畀推翻。