路易十三

出自维基百科,自由个百科全书
Louis XIII Crowned by Victory (Siege of La Rochelle, 1628), Philippe de Champaigne, musée du Louvre

路易十三(法文:Louis XIII,1601年9月27号-1643年5月14号)是17世纪统治法国个法国波旁王朝国王(1610年-1643年在位)。伊是波旁开国君主亨利四世个大儿子,立在枫丹白露宫出生。执政当中,任用红衣主教黎塞留]]个帮忙,让法式专制飞速发展。1627年,立在拉罗谢围城当中获得胜利,彻底剥除胡格诺派个政治搭军事权力。1618年,让法国投身著名个三十年战争,立在伊死脱个辰光,法国立在罗克鲁瓦战役当中击败当时个欧洲超级强权西班牙,最终立在伊儿子路易十四手里完成欧洲霸权转移。

性取向[编辑]

根据历史记载,路易十三有严重个同性恋倾向,长期搭自家个王后分居,又招揽交关卖相蛮好个近侍陪伊过夜。