记忆

出自维基百科,自由个百科全书

记忆(Memory)是神经系统存储过往经验个能力,关拉记忆个研究属于心理学部科学个范畴。记忆代表着一个人对过去活动、感受、经验个印象累积,有相当多种分类,主要因环境、辰光搭知觉来分。

基于乃朝我伲对于记忆形成机制个认识,广为接受个模型拿记忆过程分为三个弗同阶段:

  1. 编码:获得资讯并加以处理搭组合。
  2. 储存:拿组合整理过个资讯做永久纪录
  3. 检索:拿被储存个资讯取出,回应一些暗示搭事件。

记忆系统个三个阶段就像一条流水线一样,拿进入个刺激信息流转变为能够被存储搭回忆个有意义模式。箇个三阶段模型最早是由理查德·阿特金森(Richard Atkinson)搭理查德·谢弗林(Richard Shiffrin)拉1968年提出个,该模型拉一定个加工搭修改后被广泛接受。

人类记忆个过程,乃朝被认为搭电脑处理信息存取个过程类似。通过对电脑数据输入输出原理个了解可以有助拉帮助我伲理解记忆箇个复杂个过程。

按照新个记忆产生个辰光长短,乃朝拿记忆分为工作记忆(老早也称之为短期记忆)搭长期记忆

按照记忆个内容特性,研究者又拿渠个分为两类,分别是外显记忆内隐记忆。外显记忆是指可以意识到个过往经历,有辰光也被称为陈述性记忆。内隐记忆包括我伲个运动能力,行为习惯箇一类,是我伲没意识,但又确实是因过往经验影响而产生个。一般看法是,能长期存在个外显记忆是被存储拉大脑皮层中个,弗过渠个产生却绝对依赖脑中一个被称为海马体个结构。然而关拉记忆存储位置个相关研究仍拉进行中,乃朝还缺乏强有力个直接证据。但是有些类型个记忆是拉别样位置被储存个-如运动模式,行走,游泳搭骑自行车-渠拉可以被储存在小脑脊髓