让-雅克·卢梭

出自维基百科,自由个百科全书
Jean-Jacques Rousseau (painted portrait).jpg
Jean-Jacques Rousseau (painted portrait)

颅缩(法文:Jean-Jacques Rousseau,1712年6月28号-1778年7月2号)是18世纪个瑞士思想家。弗过因为伊活动范围主要立在法国,所以畀当做法国人。伊反对理性主义,鼓吹返璞归真,回到田园牧歌个生活。弗过立在现实当中,伊搭交关女性有弗正当关系,因此吃过蛮多官司。著名个法国哲学家,伏厄太搭伊关系微妙。曾经立在颅缩碰到困难个辰光写信把伊表示支持,还讲:“虽然我弗欢喜侬(颅缩)个想法,但就是死也要保卫侬讲言语个权力。”颅缩重要个著作是《社会契约论》,对法国启蒙运动,美国独立战争法国大革命影响深远。

名言[编辑]

卢梭还提出人民主权个论调,搭17世纪法国个红衣主教黎塞留一道,畀认为催生专制思想。历史学家拉吉罗对伊个评价是:“专制主义不在他的心里也在他的脑里”。卢梭还讲,老百姓个意见一定嘸错误,永远大公无私,永远正确,永远对公共利益有益。立在20世纪挨末阶段,对伊个重新评价当中,伊个思想畀当成当代民粹主义兴起个基础。